Меню Закрити

НАКАЗ Про запровадження дистанційної роботи

УКРАЇНА
ДОВГОВІЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС
«ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ –
ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»
ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04 січня 2021 року                                                с.Довговоля                                         №1

Про запровадження дистанційної роботи

Керуючись частиною 2 статті 60 КЗпП, пунктом 40 Постанови КМУ «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2» від 09.12.2020 №1236, листом МОН України «Про запровадження карантинних обмежень» від 15.12.2020 №1/9-692, наказом МОН України «Деякі питання організації дистанційного навчання» від 08.09.2020 №1115, відповідно наказу Довговільського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. –ДНЗ» «Про роботу Довговільського НВК«ЗОШ І-ІІІ ст. –ДНЗ» в період посилення карантинних обмежень з 08 по 24 січня 2020 року» 21.12.2020 №240 з метою забезпечення виконання освітньої програми навчального закладу
НАКАЗУЮ:
1. Запровадити переведення педагогічних працівників на роботу в дистанційному режимі з 11.01 по 22.01.2021 року, а адміністрацію закладу – на гнучкий графік роботи (додаток 1).
2. Спілкування між працівниками закладу, проведення нарад, семінарів, педагогічних рад, зустрічей з батьками може відбуватися винятково в онлайн форматі.
3. Призначити відповідальною особою за роботу педагогів в дистанційному режимі Репетуху М.В., заступника директора з навчально-виховної роботи.
4. Відповідальній особі за роботу в дистанційному режимі:
4.1 Забезпечити дієвий контроль за роботою педагогів в дистанційному режимі під час карантину та виконання освітніх програм 18-22.01.2021
4.2.Надавати методичну підтримку педагогічним працівникам для реалізації дистанційного навчання. постійно
5. Взяти до уваги, що упродовж робочого часу, визначеного Правилами внутрішнього трудового розпорядку, педагогічні працівники зобов’язані:
5.1виконувати обов’язки, передбачені трудовим договором;
5.2 відповідати на дзвінки членів адміністрації;
5.3 постійно перевіряти свої електронні пошти, сайт НВК, повідомлення у вайбер-групі й оперативно відповідати на звернення;
5.4 виконувати інші вказівки чи розпорядження директора НВК згідно з посадовими інструкціями чи розподілом функціональних обов’язків.
6. Уроки у дистанційному форматі будуть проходити згідно з оновленим розкладом, який буде заздалегідь опублікований на всіх офіційних online-ресурсах нашого закладу освіти до 06.01.2021 року.
4. Тривалість уроків у під час синхронного онлайн-навчання не повинна перевищувати 40 хвилин. Початок уроків – згідно графіка, який буде розміщений на офіційному сайті закладу до 10.01.2021 року
5. Online-заняття в в синхронному режимв будуть проходити для всіх учасників освітнього процесу системах: 5-11-ті класи: Zoom Meetings; 1-4-ті класи: Google Meet.
6. Педагогічним працівникам:
6.1 До 11.01.2021 року розробити індивідуальний план роботи, включивши в нього організаційно-педагогічну, методичну, наукову, самоосвітню діяльності.
6.2 Організувати навчання здобувачів освіти шляхом використання технологій дистанційного навчання за допомогою технічних засобів комунікації, доступних для учасників освітнього процесу з 18.01 по 22.01.2021 року.
6.3 Забезпечити вчасне оприлюднення матеріалів, завдань для дистанційного навчання в асинхронному режимі (відповідно до розкладу занять на ІІ семестр) на сайті Довговільського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. –ДНЗ» в розділі «Дистанційне навчання», вимог програм та критеріїв оцінювання, використання репозитарію електронних освітніх ресурсів https://disted.edu.vn.ua.
6.4 Забезпечити синхронний режим взаємодії із здобувачами освіти згідно визначеного графіка з 18.01 по 22.01.2021 року.
6.5 Фіксувати оцінювання результатів навчання здобувачів освіти у зручний для себе спосіб з подальшим перенесенням до відповідних сторінок класного журналу.
6.6 Дистанційне навчання осіб з особливими освітніми потребами здійснювати з врахуванням індивідуальної програми розвитку 18-22.01.2021
7. Асистентам вчителів, вчителям забезпечити супровід дистанційного навчання осіб з особливими освітніми потребами 18-22.01.2021
8. Корекційно-розвиткові заняття для осіб з особливими освітніми потребами провести провести очно з 25.01.2021 року.
9. Керівникам гуртків:
9.1 Організувати роботу з 18.01 по 22.01.2021 року в дистанційному форматі , відповідно до затвердженого розкладу та згідно вимог Санітарного регламенту освітніх закладів
9.2 Проводити майстер-класи, тематичні та професійні майстерні в онлайн режимі з 18.01 по 22.01.2021
9.3 Постійно звітувати на сайті закладу про успіхи вихованців, висвітлювати цікаві матеріали занять постійно
10. Технічний, обслуговуючий персонал перевести у режим чергування та забезпечення життєдіяльності закладу освіти (додаток 2).
11. Призначити відповідальними за роботу технічного та обслуговуючого персоналу чергових адміністраторів та завідуючого господарством Сяського В.М.
12.Заступнику директора з виховної роботи Петрик К,А. забезпечити проведення інформування здобувачів освіти та працівників щодо заходів профілактики, проявів хвороби та дій у випадку захворювання.
13. Соціальному педагогу Войтович Т.М. та практичному психологу Логацькій І.В. :
13.1 провести синхронні онлайн-заходи з питань підтримки педагогічних працівників для реалізації дистанційного навчання на платформі Zoom 11-16.01.2021
13.2 надавати допомогу здобувачам освіти в межах своїх повноважень на сайті закладу в розділі «Дистанційне навчання» через передачу відео, аудіо-, графічної та текстової інформації в асинхронному режимі 18-22.01.2021
14. Педагогу-організатору Мельник В.В. забезпечити організацію канікулярного відпочинку учнів в онлайн-режимі через передачу відео, аудіо-, графічної та текстової інформації в асинхронному режимі 11-16.01.2021
15.Секретар-друкарці розмістити зміст даного наказу на сайті НВК для ознайомлення всіх працівників зі змістом наказу до 06.01.2021 року.
16. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о.директора НВК                                                        Людмила ШАРАБАР

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *