Меню Закрити

Наказ про органузацію харчування на 2018-2019 н.р.

Довговільський навчально-виховний комплекс
«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»
Володимирецької районної ради Рівненської області


вул. Шевченка 19в,  с. Довговоля,  Володимирецького району Рівненської області, 34360 т.03634-37315, тел.-факс 03634-37315  e-mail: dovgovol@ukr.net,  Код ЄДРПОУ 22552941

НАКАЗ

 01 вересня 2018 року                                                                     № 211
Про організацію харчування учнів 1-4 класів,
та дітей пільгової категорії шкільного віку
 
   На виконання статті 26 Закону України «Про освіту», статті 22 Закону України «Про загальну середню освіту», статті 5 Закону України «Про охорону дитинства», відповідно до пунктів 11, 19 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 24.12.2015 р. № 911-ХІІ, розділу ІУ Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 р. № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість», постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2002 р. № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», постанови Кабінету Міністрів  України від 21.05.1992 р. № 258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.06.2014 р. № 588-р «Питання соціального забезпечення громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції», постанови Кабінету Міністрів України від            5 жовтня 2009 р. № 1121 «Про затвердження Положення про групу продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу», спільного наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2005 р. № 242/329 «Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», від 22.11.2004 р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах оздоровлення та відпочинку», на виконання рішень Володимирецької районної ради від 22.12.2017 р. № 262 «Про програму харчування дітей дошкільного та шкільного віку навчальних закладів Володимирецького району на 2018 рік», від 22.12.2017 р. № 263 «Про розмір виплат на харчування дітей дошкільного та шкільного віку у навчальних закладах Володимирецького району на 2018 рік» зі змінами, внесеними рішенням районної ради від 15 лютого 2018 року № 270, листа Володимирецького районного лабораторного відділення Кузнецовського міськрайонного відділу «Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» від 27.08.2018 № 14.04.01-07/417,  інших нормативно-правових актів, що регулюють питання харчування дітей в закладах освіти, у зв’язку з початком 2018-2019 навчального року та з метою удосконалення організації та підвищення ефективності обслуговування гарячим харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти району, з метою забезпечення учнів гарячим харчуванням, на яких поширюються норми Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», та пільгових категорій учнів, відповідно до вищезазначеної Програми харчування дітей дошкільного та шкільного віку навчальних закладів Володимирецького району на 2018 рік, наказу відділу освіти Володимирецької райдержадміністрації від 20 серпня 2018 року № 167«Про організацію харчування учнів закладів загальної середньої освіти району 2018-2019 навчальному році» та з метою забезпечення учнів навчального закладу  гарячим харчуванням   

НАКАЗУЮ:

  1. Організувати гаряче харчування учнів у навчальному закладі з 01 вересня 2018 року

Заступник директора з виховної роботи Воробей Ю.В                                         

2.Забезпечити безкоштовне гаряче харчування учнів пільгових категорій, відповідно до вище зазначених рішень Володимирецької районної ради з 01 вересня 2018 року:

–  дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

–  дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах,

– дітей учасників бойових дій, загиблих та учасників антитерористичної операції (на час перебування їх у зоні проведення антитерористичної операції);

– дітей внутрішньо переміщених осіб із зон тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, які навчаються у загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах;

– учнів 1-4 класів, які отримують допомогу відповідно Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;

– учнів 1-11 класів, які мають право на безоплатне харчування в загальноосвітніх навчальних закладах відповідно до вимог Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», відповідно до вікових груп

 – учнів 1-4 класів, які відвідують групи продовженого дня:

з числа сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України  Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;

10% чисельності групи продовженого дня за списком за рішенням педагогічної ради (100% безкоштовне гаряче харчування);

15% чисельності групи продовженого дня за рішенням педагогічної ради (50% оплати гарячого харчування)

Протягом 2018 року

Заступник директора з виховної роботи Воробей Ю.В

  1. Забезпечити організацію харчування учнів групи продовженого дня за рахунок коштів батьків з 01 вересня 2018 року

Заступник директора з виховної роботи Воробей Ю.В

  1. Затвердити графік харчування учнів (додаток 1)
  2. Харчування в навчальному закладі проводити тільки у робочі дні. У разі відсутності учнів під час навчання, компенсація за безоплатне харчування не проводиться (крім дітей, яким встановлено інвалідність, пов’язану з Чорнобильською катастрофою).
  3. Затвердити графік чергування адміністрації в їдальні (додаток 2)
  4. Створити громадську комісію для здійснення контролю за харчуванням учнів у закладі (додаток 3)
  5. Призначити відповідальною особою за організацію харчування учнів у закладі Воробей Юлію Василівну, заступника директора з виховної роботи.

8.1. До  обов’язків  відповідальної особи за організацію харчування учнів входить:

  • координація діяльності  персоналу щодо контролю за харчуванням дітей;
  • відпрацювання режиму і графіка харчування дітей, режиму чергування педагогічних працівників в обідній залі;
  • опрацювання інформації щодо кількості дітей, які потребують гарячого харчування (у тому числі дітей пільгових категорій);
  • контроль за додержанням дітьми правил особистої гігієни та вживанням готових страв;
  • контроль за санітарно-гігієнічним станом обідньої зали;
  • поновлення та поповнення куточка споживача в обідній залі 

     протягом навчального року;

  • складання та вивішування в обідній залі список учнів, які потребують дієтичного харчування;
  • проведення роз’яснювальної роботи з учнями та батьками щодо необхідності отримання гарячого харчування

8.2. З метою недопущення інфекційних захворювань заборонити постачання в навчальні заклади м’ясо та яйця водоплавної птиці, м’ясо, яке не пройшло ветеринарного, радіологічного контролю, м’ясні обрізки, субпродукти (діафрагму, кров, легені, нирки, голови тощо), за виключенням печінки та язика, а також свинину жирну, баки, річкову та копчену рибу, гриби, соуси, перець, майонез, чіпси, кремові вироби, вершково-рослинні масла та масла з додаванням будь-якої іншої сировини, продуктів, що містять синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі, підсилювачі смаку, консерванти, сардельки, сосиски, варені ковбаси нижче першого ґатунку. Не допускати здійснення прийому продукції за відсутності супровідної документації: позитивного висновку експертизи Держпродспоживслужби, декларації виробника, сертифікатів відповідності тощо, у т.ч. продукції, що надходить у вигляді спонсорської допомоги.

Протягом навчального року

8.3.Заборонити допуск до шкільних їдалень осіб, у яких відсутні  довідки про медичні обстеження.

                 Протягом навчального року

8.4. Забезпечити контроль за звітністю, веденням необхідної документації шкільних їдалень

9.Бухгалтеру Рижій Н.Я забезпечити .:

9.1.   щомісячний  контроль за правильним використанням коштів  за харчування;

9.2.  контроль за своєчасне надходження батьківської оплати

  1. Старшому кухарю Карплюк Н.І.:

10.1. Харчування здійснювати за перспективним двохтижневим меню та щоденним меню , затвердженими та погодженими у встановленому порядку.

10.2. Встановити постійний контроль за дотриманням перспективного меню,  норм харчування учнів, технологією приготування страв та ведення відповідної документації.

10.3. Продукти харчування та продовольчу сировину отримувати по накладних разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (сертифікати відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо).

10.4.Забезпечити неухильне дотримання нормативно правових документів та вимог санітарного законодавства щодо організації харчування у закладах загальної середньої освіти. Забезпечити належний санітарний стан приміщення обідньої зали та куточків особистої гігієни

  1. Затвердити склад громадської комісії з контролю за якістю гарячого харчування учнів (додаток 3)
  2. Призначити відповідальними за щоденний облік дітей, охоплених безоплатним та платним харчуванням, класних керівників і педагога – організатора.
  3. Педагогу-організатору після першого уроку подавати заявку на харчування старшому кухарю їдальні.
  4. Черговому вчителю по їдальні:
  • вести щоденний контроль за санітарно-гігієнічним станом

в обідній залі;

 – перевіряти наявність миючих засобів на умивальниках у їдальні, в разі їх відсутності інформувати заступника директора з виховної   роботи;

    – стежити за миттям рук учнями перед прийомом їжі;

    –  забезпечувати дотримання дітьми правил особистої гігієни та вести  контроль за вживанням ними готових страв.

  1. Затвердити склад бракеражної комісії:

Воробей Ю.В. – заступник директора з виховної роботи, голова комісії, яка відповідає за контроль за:

  • Наявністю затвердженого щоденного меню;
  • Наявністю примірного двотижневого меню(ціни);
  • Станом меблів шкільної їдальні;
  • Результатом зважених порцій їжі;
  • Зберіганням добових норм харчування з набору основних продуктів харчування;
  • Дієтичним харчуванням учнів (потреба, меню);
  • Щоденним обліком дітей, які отримували харчування.

Петрик К.А. –  заступник голови комісії, яка відповідає за контроль за:

  • Веденням журналу бракеражу готової продукції;
  • Веденням журналу бракеражу сирої продукції.

Сяська О.І. – голова ради школи, член комісії, відповідає за контроль за:

  • Наявність та зберігання столового посуду;
  • Наявність паспорта, повірки на вагу;
  • Наявністю ваги гирьок.

Карплюк Н.І. – старший кухар, відповідає за :

1) Дотриманням санітарно-гігієнічних вимог в обідній залі та харчоблоці;

2)Наявністю контрольних блюд, їх норми;

  • Умовами зберігання продуктів харчування та дотримання термінів їх реалізації;
  • Проведенням С-вітамінізації страв;

До їх обов’язків входить проведення бракеражу готової продукції із занесенням відповідних записів у журнал.

  1. Заборонити прийом їжі без підпису старшого кухаря та педагогічного працівника в журналі бракеражу готової продукції.

Протягом навчального року

  1. Щоденне меню складає старший кухар на підставі примірного двотижневого меню, підписує старший кухар, погоджує і завіряє печаткою директор школи, в разі відсутності директора школи – заступник директора з навчально-виховної роботи.
  2. Акти на списання продуктів харчування, згідно із поданими заявками, щоденно підписує старший кухар, затверджує і завіряє печаткою директор закладу (у разі відсутності його – заступник директора з навчально-виховної роботи).

19.Учням:

  • категорично забороняється заходити в їдальню у верхньому одязі, із сумками;
  • ретельно дотримуватись правил особистої гігієни, поведінки та техніки безпеки у їдальні.
  1. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор НВК                   К.О.Олещук

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *